Bertemu kembali setelah lama tak bersua. ewah!

| On
9:34:00 PM

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

guys! rindu saya tak? haha. komfem tak rindu kan? entah entah, saya dah lama menghilang pon korang tak perasan. ye dokk? ekceli, saya tak menghilang pon. just malas tulis post sbb sibuk tukar design blog and edit code yg beriban tu. lagipun bila saya nak tulis post je, dah tak tau nak taip apa. entah macam mana boleh hilang idea pon tak tau.

ok. stop mukadimah. isi pulak. hikhok. perasan tak saya dah tukar design blog? mestilah korang perasan kan lepas bukak blog ini. bagi yg bukak pengikut tegar saya, cewah! mesti tak tau yg saya tukar design blog. biarlah kan, sapa kesah. lagipun bukan layout saya. hikhok >_<

saya tukar blogskin semula sbb tak puas hati dgn design saya masa guna washed denim. lagi satu sbb ialah saya nak tukar colour blog kepada wrna yg lain sikit mcm kelabu. kalau korang perasan la kan, blog saya selalu warna pink kan? saya pun dah bosan dgn colour pink tu yg tukaq habih semuo! ^^

ok tak dgn design baru? saya harap semua suka la. dan sesuai untuk semua jantina. haha. dah takde pink kan? by the way, semua tutorials and freebies saya, saya dah transfer masuk ke blog baru. so korang tekan je tab "Tutorials" kat atas tu.

errmm, nak taip apa lagi eh? saya sebenarnya sakit gigi nie. baru pakai braces. tp, tak pakai semua lagi. baru letak besi dekat gigi geraham. tu pun tak selesa. nak gigit makan pon tak boleh. moi sup je yg boleh. huh. sabo je lah. pastu dgn sibuk nak lawan choral speaking lagi. aaaaaaaaaahhhhh, such a tiresome!

ok la, bye-bye. jumpa d'lain entri. Spread Love! 

 
Be First to Post Comment !
Post a Comment