INFINITIZE album :)

| On
12:05:00 AM
 

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

you see? INFINITE's member semuanya comey comey. handsome handsome. kacak kacak. hehe.
so, for today saya bukan nak cerita sgt pasal boyband INFINITE nie. but, saya cerita pasal their new mini-album "INFINITIZE" :D

INFINITIZE nie adalah 3rd mini-album diorang yang baru saja keluar. Saya dah download semua lagu yg ada dalam album tu. hehe. semuanya best blako. Korang patut dengar. Lagu diorang semuanya awesome, tak pernah ada yang saya tak suka. Lagu diorang kalu sedih, mmg sedih sungguh. Kadang2 dengar smpai nak meleleh air mata nie pun ada. Kalau lagu rancak, mmg rancak sungguh. rasa nak menari macam dalam MV diorang. hikhok.

ermm, ekceli saya nak crita pasal........pasal....pasal... My Birthday Present.
kelmarin Dalilah ada bagi hadiah birthday kat aku. even birthday aku 3 bulan lepas, but saya tetap appreciate. Saya tahu dia mesti tak tahu nak bagi hadiah apa, tu yang lambat. ye dok Dalilah? haha. bagi saya, tak bagi hadiah pun takpa. wish pun dah cukup. even dia tu kawan baik or kawan rapat saya. tak perlu hadiah hadiah nii. buat saya malu je :3

time dia bagi hadiah tu, ekceli dah tau apa isi hadiah dlm wrapper tu. tapi, saja buat tak tahu :P *ok, tipu.
masa untuk saya kembang kan hidung time tu tak jadi sbb time tu saya AMATLAH penat. so buat muka blurr ja. *lagipun aku malu :)

isi hadiah tu adalah sebuah album. ok, saya tak payah nak explain byk sbb entri nie berkaitan dgn hadiah tu. haha. sebenarnya tak tau nak start kat mana, tu yg bg intro pasal album INFINITE. hikhok :P

hadiah tu lebih kurang macam nie;

 

Saya malas nak amik gambar album tu. so, saya curi je dekat Mr. Google Image. haha. Album tu ada photobook. tebal sangat. so, bila dapat tu mmg teruja habis sbb ada gambar diorang yg ori. *yaka statement aku nie? lantaklah. jadi sekarang saya ada 2 copy gmbr diorang photoshoot untuk album nie. 1 yg dalam photobook tu, 1 lagi saya download. hehe.

antara lagu yang terkandung dalam album tu ialah...

1. The Chaser
2. Only Tears
3. Feel So Bad
4. That Summer
5. I Like You
6. With

tak silap saya la lagu yg  tu ada dalam album. saya tengok kat allkpop mcm tu la dia cakap. saya bukannya pasang CD tu pun lagi. tu yg saya tak tau lagu apa yg terkandung dlm CD tu. haha.

ok, saya dah penat menaip. akhir kata, THANKS A LOT, DEAR DALILAH for give me this expensive album. aku pun tak mampu nak beli album album mereka yg TERsangat la mahal. dan sekarang, aku dah tak tau aku bagi hadiah kat hang time birthday hang nnti :D

Be First to Post Comment !
Post a Comment