Tahniah The Red Warriors!

| On
1:07:00 AM

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

pertama sekali Amni ucapkan TAHNIAH kepada pasukan Kelantan. Tak sia-sia saya sokong Kelantan selama nie. Saya jenis tak suka org yg sokong pasukan lain,bila pasukan dia kalah, dia sokong yg menang tu.

Eleh, saya tahu ramai yg tak suka Kelantan. kutuk mereka la, boikot la. Bila Team kitorang dah menang. baru nak sayang la, suka la. Cis! hipokrit -,-

okay. dah sudah meluahkan perasaan. HAHA. dan tahniah lagi sekali untuk Kelantan kerana telah menang Piala FA dan Piala Liga Super :)


"Sep Ambo Masuk Final Doh" HAHA

penjaga gol terhebat abad nie. cewah!

mereka tetap gembira walaupun baru pegang replika piala.


Alhamdulillah..


semangat gilo ayah aku -,-




sekalung tahniah juga buat mereka ^_^


proud of Team Red Warriors yg juga tak putus-putus menyokong.



muka gembira Team saya meney. yeay!



akhir kata, majulah sukan untuk negara! HAHA. >____________<




bye, Spread Love

Be First to Post Comment !
Post a Comment