My new bestfriend :)

| On
1:27:00 PM

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Alhamdulillah.. dapat jugak saya update post setelah sekian lama. Hari tu sibuk dengan Peperiksaan Akhir Tahun dan Hari Raya Aidiladha, tu yang tak sempat nak kesah pasal blog bagai.

Ni pun baru je selesai edit blog kak Shud. Dia minta saya editkan blog dia dah lama. Dari bulan september lagi tapi, bulan november baru boleh buat. I'm so sorry kak Shud.


kak Shud suruh buat ala ala fantasy gitu. tapi saya tak berapa reti. at last, jadi macam kawaii blog. comel jugak. HAHA :P so, do visit her blog at http://missfantasi.blogspot.com/

okay. sebenarnya, itu mukadimah sahaja. sebenarnya... saya nak cerita pasal kawan baru saya. 2 hari lepas a.k.a hari Khamis hari tu Umi bawa saya pergi Kangar. saya pun tak tahu apa tujuan Umi keluar pekan time tu. tiba tiba Umi berhenti depan sebuah kedai nie.

Umi pun dok sembang la dengan tokey cina tu. Yang saya nie buat bodo je sebab dah la penat baru balik dari sekolah dengan busuk masam nya sbb kat sekolah ada Karnival Sukan. berpeluh satu badan. Pastu kena datang kedai cina tu. Saya sebenarnya tahu dah, kalau Umi pergi kedai tu bukan nak beli pon. Datang nak tengok je. Disebabkan boring yang amat dengan letih, saya pun masuk kereta nak rehat. Lepas 30 minit Umi pon masuk kereta.. tiba tiba umi hulurkan sebuah kotak putih bersize sederhana yang berisi....



Ohhh! terharu. Umi bagi saya Samsung GALAXY Ace Plus. saya menangis time tu sebab terharu :')
Umi pon beli 2 telefon tu. Satu untuk saya dan satu untuk Umi sebab hari tu telefon Umi jatuh dekat parking sebuah restoran. Umi pun beli GALAXY Young untuk jijah.

So sekarang saya dengan jijah dengan alya tak perlu lagi tarik rambut sebab berebut phone. Thank you Umi dan tak lupa terima kasih Abah ;)

Be First to Post Comment !
Post a Comment