Random Post

| On
10:35:00 AM

Assalamualaikum earthlings!

Tumblr_mfpch5cw511s1xccso2_500_large

Happy New Year saya ucapkan kepada semua yang sedang membaca post ni. 
Sebenarnya saya tak tau nak cerita apa, kira ni random post boleh?

Blog saya ekceli dah bertukar baju. Sebenarnya nak tukar hari ni. Tapi ter over eksaited dengan skins blog yang saya baru edit ni so tukar la pertengahan bulan Disember 2012 haritu. maybe saya takkan tukar dah kot rupa blog untuk tahun ni. Sebab nak fokus belajar. Kalau korang nak tahu, saya lah salah satu Mangsa PMR 2013. hope dia tak kejam dengan saya -,-

Blog pun saya dah letak tanda { Semi-HIATUS } bermakna saya akan kurangkan berblogging untuk tahun ni. maybe dalam 4 bulan before PMR saya akan HIATUS terus. 

Doakan kejayaan saya pada tahun 2013 ni dan semoga Azam saya tercapai.

To PMR candidates; Aina, Anis, Fatin, Farhana, Mai, Qay, Dalilah dan semua 98-liners. Semoga kita mencapai apa yang kita target. Kalu boleh semua dapat 8A/9A ^__^

Kepada semua bloggers especially BBB yang aku sanyang ketat-ketat, doakan kejayaan Amni. Maafkan segala kesalahan saya sepanjang saya jadi kawan korang. Halalkan semua skins-skins yang saya ambil dari freebies korang..dan semua lah!! Kalau rindu saya, IM je ataupun seru saya kat group BBB tu. hehe.


itu sahaja. Spread Love

Be First to Post Comment !
Post a Comment