Segmen: I Adore My Bias by Amni and Dalilah are CLOSED NOW!!

| On
9:15:00 AM


Assalamualaikum earthlings!


Dengan ini saya nak umukan bahawa Segmen: I Adore My Bias by Amni and Dalilah telah pun TAMAT kelmarin bersamaan 31/12/2012 hari Isnin. ThankGYU banyak-banyak sebab join segmen yang gojess ni. haha *perasan gojes* 

Banyak jawapan yang menarik dah pun saya dengan Dalilah baca. Kebanyakan sekarang minat EXO, BTOB dan B.A.P. ye la sekarang musim kpopers minat diorang. Ada juga dua tiga orang yang pergi showcase dan fan meeting diorang. Untunglaa parents bagi~ haha. Ada juga yang share pengalaman dia pergi showcase tu..bagus jugak, boleh la saya merasa suasana bila berada di situ even tak pergi -__-

Ada juga yang kumpul album. Kebanyakannya kumpul EXO - MAMA album. Yang tak de tu janganla sedih. Bukan tak ada album diorang tu korang tak support diorang. korang still support kan? Amni bukan apa, sebab kebanyakan jawapan pasal album tu semua orang jawab "Tak da \sad life/"

Segmen ni tiada hadiah sebab bagi saya yang ada hadiah tu macam Contest atau Giveaway. Segmen ni just nak tau jawapan/pendapat korang pasal bias korang yang diminati. Lagipun dalam masa tarikh segmen tu berlangsung memang mood saya nak blogwalking. sebab tu lah terhasilnya segmen ni ^__^

itu sahaja. Thanks banyak-banyak kepada KPOPERS yang sudi join. Lain kali kalau saya ada buat lagi segmen, korang join la lagi. Boleh? hehe ^3^ 

Spread Love 

Be First to Post Comment !
Post a Comment