HAPPY BIRTHDAY DEARSELF

| On
12:03:00 AM

hello! hihi harini kan birthday kita lol
sgt excited sbb dah lama rindu tarikh 15/03 ni. tp hari ni rasa mcm sekejap ja. tuptup dah malam. dah nak 16/03.. 

tapi harini best la jgk even kena teman gi cari lampu downlight utk rumah baru, gi visit adik adik kat asrama. masa dihabiskan dgtn benda benda macam tu di hari kelahiran ku tahun ini haha. yg rasa best gila sbb benda yg aku teringin and dah lama sabar selama 3 tahun ialah nak makan Prawn Macarroni Cheese Secret Recipe haha.

boleh je selama 3 tahun tu nak gi beli tp segan and kesian nak ajak parents bawak pergi Secret Recipe. diorang ada byk lagi kerja nak buat drpd bawak aku gi SR tu kan. tp harini Alhamdulillah abah ummi ada masa bawakkan pergi SR, dpt tapau bawak balik Prawn Macarroni Cheese tu pun jadilah even tak makan kat kedai huhu.

tahun ni macam tahun lepas takde hadiah from sesapa (rasanya). tp aku ada la duit lebih sikit yg aku usaha selama ni nak belikan reward utk diri sendiri haha. antara hadiah yg dah sampai ialah Instax Share yg dlm gambar atas tu. order direct from Japan, murah dari yang aku survey kat Malaysia ni.
2nd thing is Converse sneakers directly from UK. dah lama teringin tp skrg baru parents benarkan beli pastu pulak aku jumpa yg murah tp original dari yg dikedai kedai so terus purchase and tunggu ia sampai beberapa hari sajo lagi ^^

and banyak lg tp tu semua dari insta shop Malaysia sajoo. im waiting im waiting haha
sekali sekala gembirakan diri sendiri dgn hasil titik peluh kita. nanti aku cerita dari mana aku dpt duit semua tu. rasanya ada yang dah tahu.......... kot?

oh ya! 13/03 haritu kan birthday encik somi kiteww ahahaha. sengaja nak wish lagi Happy Belated Birthday Kim Myungsoo, L a.k.a your nickname i called you is burung hantu. hahahaha 

him in L's Bravo Viewtiful part 2

last but not least, i would like to thank all of you for the warm wishes. yes ive grown up and always grown up. officially sixteen starting today. may Allah bless and always give my life full with happiness. i really feel better and great today  ='')


that's all
Spread Love. xoxo 
Be First to Post Comment !
Post a Comment