FIRST EXAM, FORM 4

| On
5:52:00 PM



hi. its been along time and today sengaja nak share sebab rasa macam nak menaip. tak salah kan? haha

today baru je habis Ujian Penilaian 1 2014 and last papers are Physics and Add Math. gila tak gila?
dah la gap antara dua paper tu 15 minutes je. biasanya 1 hour 15 minutes gap. aku makan nasi lemak dah la lauk bilis memang tercekik la kan. sanggup cikgu buat jadual gitu haihh

paper Add Math mmg sudah terang lagi bersuluh aku akan tinggal banyak soalan and yes memang banyak pun. tak pernah selama aku exam tinggal soalan banyak macam tu je. bersedia kena dengar leteran cg Azizan tu err

hari isnin haritu boleh tahanla jugak. BM, not bad. Sejarah, errr senang tapi kalau dah tak ingat fakta terus jadi auta. B.Arab, sangat la tak paham apa kehendak soalan. kalau dulu ada jugak translate jawi apa yang dia nak. ni bila dah upper form, 100% arabic. need to learn more.

2nd day- selasa. huh ni paling worst of the worst. paper Kimia. dah la soalan ku tak berapa nak paham. sekejap dwibahasa sekejap english je. so jawapan tu ala kadar je. dah la section C aku jawab dua je tu pun takde huraian. soalan 10 markah tak buat langsung. aku bet cg Aini mmg akan sound satu kelas nanti padahal aku tau aku je yg tak buat. yang lain semua cerdik pandai paham apa yang dia nak hurmm.

aku dah takut dengan cikgu tu skrg. serious. nak angkat muka pun dah takut even tak tau lagi result berapa. ermm

3rd day- rabu. Syariah and Quran Sunnah. best la jugak soalan. Syariah paling best sbb soalan tu dah jawab haha. Quran Sunnah aku tak cukup masa menjawab. tulisan jawi superb buruk. sampai lupa ustazah suruh selang. aku harap dia maafkan nanti. haihh

4th day- jumaat. Biology and Math. ni 2nd worth day jugak. 2 papers ni speechless gila sbb aku jawab cincai sangat macam budak tak belajar langsung kat bahagian section B tu adehhh serabut kepala ingat balik -,-

itu saja. dan saya sangat gembira exam one week je. tak ikut format. after this 2 weeks ikut format huh.
tak pelah, memang macam tu. esok aku cukup 16 tahun. Alhamdulillah. sangat suka tarikh esok. sangat dinantikan.   hihi ;)
Be First to Post Comment !
Post a Comment