SUCH A LONG TIME NO BLOGGING

| On
6:24:00 PM




Assalamualaikum and hello there!

wuuuuuuwuu such a long time tak update blog ni. kenapala takde rasa rindu nak update haha
maybe sbb #GengBBB dah tak active mcm dulu so aku pun takde rasa nak update blog like we do before this. 

harini update pun sbb i found a girl on Instagram and she put her link blog on her bio so bila tgk blog dia and current post pun baru je lagi..terus rasa perhh rajin siot dia update blog, aku dah lama tinggal blog ni. kan blog kan? LOL ㅋㅋㅋ

mujur skrg ada iPad mudah sikit nak update blog, tak perlu nak on laptop bagai. thanks abah bagi pinjam skjp your tab ni. tp aku rasa dah lebih 2 jam aku pinjam dari tadi hahahha skrg 😆😆


aku selalu update apa-apa on my personal Instagram. aku dah rasa situ dah mcm blog kedua aku. so korang (ceh macam blog ni ada reader) haha kalau nak tgk apa aku update boleh la singgah Instagram aku. mcm yg aku kata on my previous post nak update pasal pergi Melaka la, album Overdose & Season 2 la semua aku dah update kat sana hihi. sorry la blog, iolls mungkiri janji kata nak update kat sini tp hampehh 


that all for now. kalau rajin, nnti aku update lg hokayyy 

Be First to Post Comment !
Post a Comment