AFTER 2 YEARS, I AM BACK !

| On
8:27:00 AM
ASSALAMUALAIKUM!

aku rasa macam nak jerit kuat-kuat bagi salam sebab lama gila kot aku tinggal blog ni *facepalm* haha. excited pun ye jugak. masa log in balik account aku tak sangka aku private rupanya blog ni ingatkan open to public. pastu view blog memang aku gelak gila sbb pandang je sidebar tengok biography aku yang tak ber-update tu still tertera umur aku 16 tahun haha boleh kira la selama mana aku tinggal blog ni. sekarang dah 18 hehe


aku pergi ke setiap sudut blog ni banyak yg code dah tak boleh guna sbb bila view blog, gambar/gif/icon tak keluar. means that code error or not available anymore. so, aku telah lakukan perubahan terhadap blog aku ni. buang coding yg error tu and edit sikit la blog ni. lama gila tak asah skill edit blog, aku admit that aku banyak dah lupa tp so far aku takde cari mana-mana tutorial untuk rujuk balik. kira terror lagi la kan? hahaha

kalau ada sesiapa perasan header blog aku dah berubah. dulu, aku guna header yg aku suruh Aina Najihah buat siap ada Myungsoo, Jongin and Kyungsoo. aku still sayang header tu sebab lawa tp aku rasa macam budak-budak je letak header yg still ada gambar bias kan plus aku sekarang top list bias aku pun dah bertukar hoho tu yang taknak gunalah header tu. pastu jugak aku rasa blog sekarang pun banyak dah guna konsep simple and minimalist so aku pun create la header baru guna Photoscape je haha. lawa tak header baru aku? >.<

Ikon image
for first entry after long hiatus, kita guna gambar iKON dulu lol

sebenarnya banyak benda yg menyebabkan aku nak blogging semula. banyak benda yg aku nak ceritakan, nak luahkan kat blog aku since sebelum aku habis SPM lagi and today aku berjaya jugak take time to be back on where aku bermula (actually dari malam semalam lg aku dah mula touch up blog). blog la tempat aku bermula sebelum aku terjebak dengan social media yg lain iaitu Instagram and Twitter. Facebook pun even aku jarang online dah sekarang tp still jugak aku terjebak lepas blog. kira lejen la Blogger.com ni. 

aku tengok Fatin Liyana, Maria Elena pun dah start blogging balik. tp bukan sebab diorang la yg aku nak ikut blogging balik, tak. eh ada la jugak tp bukan main reason aku nak kembali berblogging. erm dia ada kena mengena dengan minat aku dan course yg aku dah pilih for UPU tu. nantilah aku cerita kenapa dan mengapa tu di entri lain. 

panjang sangat dah mukadimah aku lepas 2 tahun hiatus ni. seronok weh! dapat blogging semula haha. tak sabar nak cerita macam-macam story yang aku nak taip kat sini. previous post aku bila baca balik sangat kelakar haha. aku rasa kelakar dari sudut the way aku share story tu lol. macam la sekarang dah lain, sama je cuma sekarang aku nak lebih sempoi..kot. tak payah nak speaking dari awal entri sampai habis.

alright itu je dulu untuk entri mukadimah lepas 2 tahun ni haha, after this aku nak story kisah lain pulak. annyeong!
Be First to Post Comment !
Post a Comment