Erul AF9: Cute? Suara sedap?

| On
10:05:00 PM
hello everybuddy! hahahhaha
tajuk entri amni kali ini ialah................tgk atas!



hahha, ok., Erul AF9: Cute? Suara sedap?
hrmm~ bgi amni la.. erul ni x lah cute sgt..senang cita, mmg x cute n x handsome pon!
ada sesetengah peminat kata, erul ni cute sbb senyuman n gigi taring dye tu..

 ERk?!
tu je sebab dye, bgi amni..ayat tu tak leyh blah!
kalu stakat gigi taring tu je wat apa...baik cabut drpd simpan semata2 nk bgi nmpak cute..
err..tolong la..

tapi, suara erul sedap la!

Sedap kau kata! kau rasa ka..?
hahhahahax.. bgi amni x sedap langsung..kengkadang,.wat bg rosak lagu adala..

erul tu, cakap je minat K-Pop, tapi sebut "Annyeong haseyo" un x betul..geno ni?
buat orang ramai lg bengang adala..memang 100% salah! 

dan lagi org bengang bila dye nyanyi lagu korea, terutama waktu Konsert Tirai AF.
Apa kejadahnya? Tak de lagu melayu dah ke? Dah la sebutan sepatah haram un x paham..Kalu x reti, x payah la..buat sakit telinga je.atau ini cara erul untuk pancing undi peminat K-Pop Malaysia? So cheap kalau betul ni cara pancing undian..amni tau la, amni ni bru minat K-Pop, tp, tgk cara dye nyanyi un..mcm nak merosakkan lau je..

huh~!
kepada erul, x payah la cakap korea.Burok benor. wat malu diri sendiri je..

p/s: maaflah kalu rasa ayat amni ni over the limit.coz waktu menaip ni, agak emosi ckit..
wee~ hahhaha, sori la bru ckp psl AF, pada hal AF dh habis lama da..

tp, amni cukup x suka kalu or ckp at amni, kata erul tu cute.. ERk?! cool abes r tu?
anyway..tata! jmpa di lain post..Spread love!






Be First to Post Comment !
Post a Comment