1st Segmen by FaqihahHusni : Blogger Inspirasi/Idola Saya

| On
11:47:00 PM

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera ♥ 
 
huh. baru habis edit blog kawan. ekceli, saya saja edit blog dya sbb kesian tgk blog dya yg sblm nie saya edit huduh. erm, nnti lah saya crita pasal blog dya.

so for tonight, Amni nak join satu segmen yang agak menarik juga iaitu "1st Segmen by FaqihahHusni : Blogger Inspirasi/Idola Saya" . segmen nie baru ja dilancarkan oleh kihah tadi. kalau orang buat segmen nie biasalah, untuk merapatkan hubungan sesama bloggers. segmen nie takda hadiah. yang Amni tahu, kalau ada hadiah tu dipanggil contest :)

segmen nie ada TIGA kategori.
  • KATEGORI A : Berumur 12 tahun dan kebawah
  • KATEGORI B : Berumur 13 tahun hingga 16 tahun
  • KATEGORI C : Berumur 20 tahun dan keatas
 Amni kategori B, 14 tahun :D

ok, segmen nie kita kena nyatakan seorang atau lebih mengenai blogger yang kita suka. pastu kena nyatakan sebab kenapa kita suka blogger tu.

secara jujurnya, blogger yang menjadi inspirasi/idola Amni  ialah:

a) Fatin Liyana
-seperti yg korang tahu, FL nie famous blogger rite? dia pulak cantik orangnya. saya suka dya sbb entry dya awesome, best. FL pula suka travelling. lagila saya suka baca blog dya kalu dya ada travelling mana-mana sbb dya cerita tu seolah-olah macam Amni pun prgi tmpat yg dya travel tu. ewah!

b) Maria Elena
-sys Maria nie pun tak silap famous blogger and vlogger jgk. Amni suka dya sbb dya seorang yang sporting. entry dya pon best and awesome! Amni pun suka baca entry dya kalu dya prgi travelling. entry dya kebanyakkannya dlm bahasa inggeris. so, kadang2 Amni blajar inggeris drpd situ. dan satu lagi, saya suka gambar-gambar annoying dya sbb comel and kelakar ><

c) Cik Epal
-Cik Epal nie pun entry dya best jgk. dya suka tulis entry pasal travelling pon ada. pasal makanan pon ada. pasal event yg dya pergi pon ada. Amni sebenarnya tringin nak tahu CE nie kerja apa? sbb selalu terbaca entry dya prgi event macam-macam. pastu kalau CE tulis post pasal makanan, kadang-kadang macam JJCM pon ada. haha. cik epal nie comel orangnya ^^

ok, itu saja kot pasal blogger inspirasi/idola Amni. ouh ya, Amni dah LIKE photo kihah ^^

Spread Love

8 comments on "1st Segmen by FaqihahHusni : Blogger Inspirasi/Idola Saya"
  1. Singgah , follow & melawat blogger inspirasi awak .

    http://inassyuhaidah-mystory.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

    ReplyDelete
  2. singgah, follow dr segmen sama :)

    http://mi2-bluebird.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

    ReplyDelete
  3. singgah dan follow sekali :) lawat sini kembali

    http://cutebear261.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.
    Kunjungan dari segmen yang sama..

    http://yuyuatiqa.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

    Wassalam.

    ReplyDelete
  5. Hai..^_^..
    http://lokmanramli.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

    ReplyDelete
  6. miss z datang...

    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/07/segmen-blogger-inspirasiidola-saya.html

    ReplyDelete