Luhan's fan belog.

| On
11:38:00 PM
tak tahu nak letak title entry apa =="

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera
anda kenal siapa manusia ciptaan Allah yg comel tu? kenal eh? ok diam. hehe.

disebabkan tak tahu nak update post apa, so Amni ingat nak share dn korang pasal blog kawan saya yg baru habis di-edit semalam.
ntah kenapa saya suka edit blog dia semalam. maybe sbb saya letak ambar Luhan banyak kot dalam blog dia.
ehehe.  blog peminat Luhan yang maksudkan tu ialah Aula Aqila. si classmates yg takot gilo dgn kucing. saya pun sama. eh, tp saya tak la takut sangat dgn kucing sekarang lepas tgk kucing kesayangan Myungsoo. tp, still takut dgn black cat. x tahu kenapa o.O

ok, saya melalut lagi. sorry. ermmm, apa saya nak tulis eh?

ha. blog Aula nie mmg 100% saya yang edit even guna templates orang lain. asalnya dia guna washed denim. tp, saya tak nak la dia punya blog huduh dari blog saya. eh? =,=
ye la, blog kawan2 saya yg lain mcm Dalilah, KB, Haleeda smua dah pkai blogskin. dia je yg still guna blogskin. so, apa salahnye kalau saya tukar kan? lgpun, penulisan Alula dlm setiap entry dia pun ok. saya suka baca entry dia.

ermm... saya tak tahu nak tulis apa. sorry.


 ha! nie la rupa blog Aula sebelum nie. huduh kan? ya, saya akui blog yg saya edit sblm nie sgt huduh dan membosankan. tp, skrg punya rupa. comel sikit kot. ewah!



comel kan? comel tu sbb ada Luhan. saya sgt suka dgn header tu. selama saya dok buat header, header tu lah paling comel dan saya sgt suka ><.  over jap.

ok, dah ngantuk. so, feel free to visit and follow her blog at http://aulakimmi.blogspot.com/  and feel free to follow my blog too! ehehhehe :D



Good night and Spread Love
Be First to Post Comment !
Post a Comment