Special GiveAway By Iera

| On
9:54:00 PM

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera
disebabkan tuan punya segmen nie yang tag saya untuk join segmen nie, so saya join lah. dah lah dia kata tempat terhad. apa lagi! rembat la kan?

hadiah dia saya tak tahu la ape kebenda. buat saya penasaran je.

ok, kalau korang nak join. boleh la refer cara-cara penyertaan:

1. Buat satu entry yg bertajuk ' Special GiveAway By Iera '
2. Letak banner yang cantik diatas dan backlink di entry INI
3. Letak link Facebook korang di dalam entry tuh.
4. Letak banner di sidebar blog korang.
5. Letak link posting di kotak komen dibawah.

syarat pertama saya nak buat, iaitu buat satu post pasal segmen nie.
  syarat kedua pun dah buat, iaitu letak banner yang comel dan backlink.
syarat ketiga pula letak link facebook saya di dalam entry nie.

*sorry le tersnap skali dgn wall :P

syarat keempat ialah letak banner si sidebar. kena letak eh?! nanti laa..
syarat kelima lepas publish post nie sya buat ^^

** ATTENTION! GiveAway nie automic batal sekiranya penyertaan kurang dari 10. ada pehe?

ok, itu sahaja. sekian terima kasih :D

1 comment on "Special GiveAway By Iera"