Hye peeps! I'm back! ^^

| On
3:14:00 PM
Tumblr_lzkhqu47xh1qikf1go1_500_large_large

*tak tau nak letak title post ape..

eh ,Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

lama kita tak bersua kan? maaf le banyak2. busy yang amat. banyak kerja sekolah, kerja rumah, kerja kursus,  tempahan blog dan yang terbaru kena edit blog untuk ICTL.

sebelum itu saya rasa belum terlambat untuk ucapakan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada korang semua pembaca blog dan followers Amni. maafkan saya dari hujung rambut hingga hujung kaki.

ok, disebabkan tak tau nak crita pasal apa. so saya decide nak crita pasal blog, so, kepada yg perasan blog Amni dah berubah kan? yup! Amni tukar kepada washed denim templates daripada template blogskin. blog nie 100% Amni yang edit. tak tiru mana-mana blog pun cuma saya mendapat inspirasi daripada beberapa blog. almaklumla, saya nie pantang tengok blog org yg cantik dan kemas sbb tu saya edit blog saya bagi cantik dan kemas jugak. cantik sgt ke? :P

Amni nak ucapkan terima kasih kepada pemilik blog yang benarkan saya ikut tutorial dia dan guna freebies dia. Thank you!

Ouh ya, jangan lupa singgah la blog ICTL Amni yg saya baru buat. http://infinitlyexotics.blogspot.com/
blog nie Amni guna untuk P&P. sebab tu la post dalam blog tu semua yang berinformasi. HAHA :)
so, klau dah singgah tu jangan lupa tinggalkan jejak dan follow!

Cikgu Amni ada buat pertandingan blog berinformasi, paling cantik, dan sebagainya. Kalau ada ciri-ciri tu dialah pemenangnya. Amni harap sangat boleh menang. Korang doakan eh? :D

i've got to go. nak pergi kedai handphone. harap-harap dapat tukar phone baru. hehe

bye-bye, Spread Love 

Be First to Post Comment !
Post a Comment