I N S T A G R A M

| On
12:02:00 AM
hey guys. ssup?

so today aku nak cerita sikit pasal Instagram aku. pasal my daily picture update.
engkorang tau apa itu Instagram? ha, Instagram ni atau short form dia 'IG' ni adalah medium utk tonjolkan bakat-bakat korang dlm bab photography ni. tp, skrg IG ni dah digunakan sebagai sebuah social media utk menjual barang. online shop la katakan. IG ni sebenarnya boleh update guna smartphone je.
HA! pasal online shop ni la yg aku nak cakap sikit sebenarnya. kalau korang stalk aku punya IG ni kan, kau rasa aku punya gambar menunjuk sgt kah? over sgt kah? ke korang rasa aku upload gambar tu sbb aku nak attention dari korang?
sebenarnya kan, NIAT AKU TAK MACAM TU PUN.

aku pun tak tau la kenapa schoolmates aku ckp macam tu. ye, mmg aku sgt addicted to online shopping skrg. MAKA, gambar yg aku upload tu semua sbg feedback seorang customer kpd tuan kedai tu. diorang nak tau la okey ke customer ni guna produk yg diorang jual. lagipun, diorang yg suruh aku upload. so cara aku nak bg feedback tu suka hati aku. nak posing ke, nak campak atas katil pastu snap gambar gitu pun boleh. wahahaha
BUKAN NAK MENUNJUK KE OVER KE APA OKAY? nyampah I

so, aku tak nak la korang salah anggap. kau ingat aku suka ka dok buruk sangka macem tu?
pasal online shop tu...post akan dtg eh? kalau aku rajin, aku share la kedai mana aku selalu melesapkan duit haha ^^
that's all. bye ;)


Be First to Post Comment !
Post a Comment