PRELOVED SALE

| On
3:00:00 PM

hey guys.
korang suka shopping tak? mesti suka kan?
so today nak promote sikit. saya ada buat preloved sale 
kalau korang ada instagram boleh search  instashop saya @randomawesome_
bagi yg takde dont worry, boleh click [http://instagram.com/randomawesome_] ^^
to those yg tak tahu preloved tu apa,,, Preloved means barang yg kita beli tapi tak pakai dah atau perkataan lain ialah 'bundle'
kenapa preloved items saya tak murah macam kedai lain?

1. sebab saya beli je tp tak pakai langsung pun. orang lain tu dah pakai 2-3 kali
2. pastu preloved items saya ni semuanya saya beli online so mmg agak mahal sikit + postage
3. last reason is saya taknak terlalu rugi dgn menjual preloved items saya ni sbb saya tak pakai langsung. kira brand new la. lainla kalau dah pakai pergi kenduri ke jenjalan ke. just pakai waktu try je.
BUT, DONT WORRY!

kalau awak nak sesangat, boleh wechat saya and kita boleh buat rundingan harga. hehe ^^
asalkan preloved items saya habis dijual as soon as possible.

that's all, bye (:



Be First to Post Comment !
Post a Comment