Amni kepada Aku..

| On
12:34:00 PM

dan selamat tengahari... hehheh.. korang tengah buat apa tu??  oklah, apa aku duk melalut nieh..
#penamparjap.

korang paham tak apa masuk tajuk post kali nie? tak paham? meh nak explain..
ok, sebenarnya Amni ingat Amni nak bahasakan diri Amni ni dgn 'aku' apabila menulis post diblog..

sebab, Amni rasa senang skit nk menaip.. lagipun pendek jer perkataan tu...  
korang rasa lah kan, ok tak cadangan Amni tu?

ke korang nak Amni bahasakan diri Amni nieh, dgn 'Amni'?

hrmm, Amni rasalah kan.. rojakkan je lah.. hehehhe :)

amacam?


ok lah, dh tak tau nk tulis apa... tolong bg comment ya..
Bye, Spread Love..
4 comments on "Amni kepada Aku.."
  1. kalau entri sweet2, letak amni. kalau geram letak aku. haha

    ReplyDelete
  2. @Aesya Zealous hrmm, btul jugak kan.. hheheh. tak terpikir plak (:

    ReplyDelete
  3. kalau sy, sy lebih selesa guna 'aku'.. hihi

    ReplyDelete
  4. @Kathy Tuah tu la... rasa mcm nk guna 'aku' je sbb 'Amni' pnjang la plak..

    ReplyDelete