Finally! I can do it. ^_^

| On
12:11:00 AM

Assalamualaikum earthlings!

yeay! yeay! yeay! yeay! Alhamdulillah... finally berjaya jugak aku buat header guna Photoshop. selama ni Photoshop CS5 aku tu hanya untuk transparent-kan gambar ja sebab yang tu ja yang aku reti. 

Selama ni aku buat header-header cantik tu *ecewah* dekat Photoscape ja. Dan pada malam ni aku tergerak hati suruh Aina ajar aku sebab aku nampak dia pandai guna photoshop. Artwork dia semuanya awesome belaka :D *kembang Aina jap gi. haha*

sebenarnya aku suruh dia ajar macam mana nak buat header yang ada background macam dekat header dekat atas tu. so... dia ajar la..


1st try. Time ni agak frust sbb tak reti lagi nak drag tulisan tu dan tak pandai nak pilih pattern kita sendiri -,-



2nd try. ok tak? Buruk je aku tengok. haha. ok la tu budak baru belajar kan.. 
*angkat kening macam T.O.P kat atas tu* ;)


jangan ada yang menggatai tangan nak ambik naa, aku cepuk kang -__-

akhir sekali..aku nak ucapkan terima kasih banyaaaaaaaaaaaaaaaaak kat Aina sebab dah tolong aku *hugs*. Dah la time mula-mula kenal aku panggil dia "akak" maluu gila *tutup muka*

itu sahaja. banyak juga post yang aku update hari ni. Internet rumah tok mek lajuuu gila.
bye, Spread Love


Be First to Post Comment !
Post a Comment