My K-POP Album Collections

| On
12:26:00 AM

Assalamualaikum earthlings!
Di malam yang hening ini *cewah ayat!* saya nak update satu post pasal Koleksi Album K-POP. Lagipun memang dah lama aku nak post benda alah ni asyik dok tergedang jadi draft je post ni.


First album yang saya ada ialah INFINITE - INFINITIZE. Itu pun sebab si Dalilah ni bagi sebagai hadiah birthday. Start dari dia bagi album tu terus rasa nak beli dan kumpul album diorang. Kalau tak memang tak de niat pun nak beli album-album ni -,-

Album yang saya ada sekarang kalau korang tengok dalam gambar tu; saya ada album:

 INFINITE - INFINITIZE *dapat big poster
 EXO K - MAMA *dapat photocard Chanyeol
 B1A4 - The B1A4 | IGNITION [Special Edition] *dapat photocard Sandeul
 B2ST - Midnight [Limited Edition] *dapat photocard, card holder, card & big poster 
 BIGBANG - Alive Monster Edition [T.O.P Version] *dapat member card YG Entertainment
 INFINITE - Paradise [Repackaged Album] *dapat photocard Hoya & big poster
 INFINITE - Japan 1st LIVE Leaping Over
 B.A.P - Power
 INFINITE - INSPIRIT
 BTOB - Press Play *dapat photocard Minhyuk


Dan sekarang saya tengah tunggu Pos Laju untuk menghantar album B1A4 - In The Wind. Kalau korang perasan, saya banyak album INFINITE kan?
Sebenarnya....saya dalam proses mengumpul kesemua album INFINITE dan saya tahu saya masih sempat untuk mengumpulnya ^^



Spread Love
4 comments on "My K-POP Album Collections"