Vector Illustration From Abg Apis..Cantik tak?

| On
5:21:00 PM

ha! korang paham tak tajuk entry kali nie?

kalu paham, bagus!! kalau tak, korang bacala entry ni smpai habis..

sebenarnya, hari tu Amni ada tempah kat Abg Apis  Vector Illustration..

Vector Illustration tu mcm lukis ikut gambar sebenar? paham tak? Amni tak pandai nak explain sebenarnya.. Hehehe... korang nk tgk tak hasil lukisan Abg Apis??

Jeng..Jeng.Jeng..







cantik tak?  hehehhe, Abg Apis nie mmg kreatif sgt.. nie dya lukis Photoshop kalau tak silap..
so korang, kalu nak tempah boleh klik link bawah nie


ok lah.. Bye, Spread Love 



Be First to Post Comment !
Post a Comment